Baxe It Pnu.Qm
آموزش و اخبار پیرامون فناوری های نوین
 
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, :: 18:19 ::  نويسنده : Mohammad

 

دربازار اینترنت پرسرعت در کنار وایمکس چند فناوری دیگر هم وجود دارد.اینترنت پرسرعت کابلی یا ای دی اس ال فناوری ای است که با وایمکس مقایسه می شود. Wi-Fi یا همان اینترنت پرسرعت بی سیمی است که از دیگر رقبای وایمکس محسوب می شود. نسل چهارم دستیابی به اینرنت یا همان LTE هم جدید ترین رقیب وایمکس است. در مطلب زیر به معرفی این فناوری ها و مقایسه آن با وایمکس می پردازیم.
 

* متن كامل در ادامه مطلب *



ادامه مطلب ...
یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : Mohammad

 

 

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد شایان کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات  گفت: هنگام فعال بودن آنتی ویروس ها بر روی سیستم، به سرور مرکزی شرکت تولید کننده متصل می شود و اطلاعات جدید ویروس ها را از آن دریافت می کند.

وی در ادامه افزود: شرکت های معتبر و نرم افزارهای کاربردی و مهم مانند آنتی ویروس ها در زمان اتصال به اینترنت به صورت کامل با سرور اصلی خود در تماس هستند و شرکت ها به راحتی می توانند تشخیص بدهند که نرم افزار مورد استفاده اورجینال بوده و یا به صورت تریال و یا کرک شده می باشند.

از آنجایی که نسخه های اصلی با گواهی معتبر دارای ضمانت و پشتیبانی می باشد، این شرکت ها محصولات خود را شدیدا مورد کنترل قرار داده لذا در صورتی که کاربری از نسخه غیر اصلی و کرک شده استفاده نمایند، آپدیت های ارسال از سرور اصلی با نسخه های اصلی و تریال تفاوت خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: نقطه قابل متمایز در این است که شرکت های خدمات دهنده از سیستم کاربرانی که از نسخه کرک شده استفاده می کنند به عنوان محل تست برنامه و آپدیت های شرکت خدمات دهنده آنتی ویروس قرار می دهد.

وی در پایان اظهار داشت: بعضی از شرکت ها در ابتدای امر هیچ گونه اجازه ای برای آپدیت و بروز رسانی به نسخه های کرک شده نمی دهند.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

!!! من فهمــیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک زندگی خوب حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند !!! . . . QeshmBoYsIII@Gmail.Com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Baxe It Pnu.Qm و آدرس qeshmboysiii.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 42994
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1